Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Hatékony-e (ráfordítás / eredmény) az Internet Fiesta?

  • • Igen, a használók kedvelik, a könyvtárak neve jól forog általa.
  • • Nem a hatékonyság számít, csak a pénz eltapsolása.
  • • Nem oszt, nem szoroz.
  • • Az internetet a népek nem a könyvtárból tanulják.
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Lehet-e szeretetmárka a könyvtár? -- Nemcsak a könyvtárosok, hanem a használók számára is

Globális változás figyelhető meg a fogyasztók értékrendjében is, amelyhez a portékáikat kínáló cégeknek is igazodniuk kell. A korábbinál jobban vágyunk például a jóllétre, a kényelemre. Erősödőben van a környezettudatosság és az 'azonnal mindent' szellemisége. A fogyasztók egyre tájékozottabbak, kíváncsibbá váltak, szórakozni vágynak, bele akarnak szólni a termékfejlesztési, termelési és kereskedelmi folyamatokba.
Erre pedig korunk digitális médiaforradalma minden lehetőséget biztosít számukra -- mondta el Sas István, a Kommunikációs Akadémia társelnöke. Fogyasztói hatalomátvétel zajlik, a webes tartalmak negyedét már most is a felhasználók állítják elő, és ez az arány gyorsan nő. Ez fordulópontot jelent a kommunikációs szakma számára, már nem lehet ugyanis bármit lenyomni az emberek torkán -- fogalmazott a szakember. A közösségi média és általában véve az interaktivitás a márkák fölötti hatalmat egyre inkább a fogyasztók kezébe adja, ezért nagyon oda kell figyelni arra, hogy ők mit gondolnak a céges kommunikációról. Egyetlen ballépés is katasztrofális következményekkel járhat a brandek számára.
Az új típusú, az angol consumer és producer keresztezéséből prosumernek hívott fogyasztók a cégekkel és a marketinggel szemben alapvetően bizalmatlanok és ellenségesek. Elutasítják a manipulációt és tartanak az átveréstől, emellett "finnyásak", egoisták és rapszodikusak. Igaz azonban az is, hogy ha sikerül őket megnyerni márkánk számára, akkor hűséges, igazi rajongókká válnak, akik kötődnek hozzánk, érzelmesek és közösségiek, vagyis tovább is adják hírünket.
A prosumerek megnyeréséhez tehát a márkáknak meg kell szerettetniük magukat velük. 'A benefit kimúlt, egy adott kategóriában minden termék ugyanolyan. Szeretetmárkákkal lehet csak igazán érvényesülni' -- magyarázta Sas István. A prosumerek eléréséhez először ismerőssé, majd támogatóvá, végül rajongóvá kell tenni őket. 'Ehhez a Sas féle ABC-t ajánlom: adni, bevonni, célozni' -- mondta a szakember. (Marketinginfo.hu)

legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról