SzavazásMegosztja-e a könyvtárosokat a politika?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Marketing-ötlet 13. - A használó nem olvas, hanem szkennel a weben - ne rohanjuk le infókkal
Címkék: információ prezentálása | marketing | minőség, -irányítás, -fejlesztés | információ szolgáltatása weben |
Folytatva link a webes megjelenés használói szempontjainak taglalását...
Az internet és az információdömping világában hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a látogatóink nemcsak a mi cégünk/szolgáltatásunk/termékünk iránt érdeklődnek. Egy témában több konkurens cég weboldalát is átböngészhetik percek alatt az érdeklődők. De mégis hogyan lehet így érdemi információt kapni? Ha a második legfontosabb aranyszabályt a tudatunkba véssük, nem is fogunk annyira meglepődni a jelenségen: a felhasználók nagy része nem olvas, hanem szkenneli a szöveget. Folyószövegeket csak akkor olvas el a látogató, ha megbizonyosodott róla, hogy a tartalom releváns számára. Gyorsan elvesztik az érdeklődést, ha hosszú szöveges tartalommal találkoznak, melynek befogadására még nem állnak készen. A tartalmakat tervezzük könnyen szkennelhetővé és emészthetővé kontrasztos belső címek és rövid, tartalmas szövegdobozok használatával. Kerüljük a mellébeszélést a honlapon, ne bizonygassuk hosszasan, hogy a területünkön a mi cégünk a legjobb, hanem mutassuk be! |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |