SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Nevezze nevén! -- Sikeres márkanévadás három lépésbenA jó márkanévvel csökkenhető a marketingköltség. Viszont ennek kitalálása is szakma, nem jó pl. a kocamarketinges munkatársakkal való brainstorming. Ugyanis nem a munkatársaknak kell hogy tessék a név (persze, az sem rossz), hanem mindenekelőtt a leendő használóknak. A szükséges lépések:
1. Koncepció (mi a célunk a márkanévvel -- pozícionálás, és kinek szól? Adott típusú vevőre, adott problémára vagy versenyelőnyre összpontosít? 2. Agyalás, brainstormong (minőség-ellenőrzés nélkül, majd fokozatos szűkítés), 3. Ellenőrzés (vevői visszajelzések begyűjtése, nincs-e levédve?, szabad-e a domén?). Példák: Miller Lite diétás sör (a Diet elnevezéstől idegenkednek a megcélzott férfiak), célratörés: 1001 Fenyőbútor, Csevegő díjcsomag (a célközönség pszichográfiája alapján), megkülönböztetés a millió munkavédelmi cégtől: Bírságmegelőző Kft., ha te vagy a guru, használhatod saját nevedet is: TothAndras.hu). Megjegyzendő, hogy elég nagy költségvetéssel, vagy lélegzetelállítóan jó termékkel bármilyen nevet be lehet vezetni (IBM, Toyota, Google stb. - F: Nevezze nevén! : Sikeres márkanévadás három lépésben / Wolf Gábor. In: Az üzlettárs (2009) 5 p. 56-61 Régebbi hírforrás(ok): Wolf Gábor |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |