SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
10 tipp az ügyfelek (használók, olvasók) megtartásáraEgy kkv-nak -- vagy egy kisebb könyvtárnak -- nem vásárlói, hanem partnerei vannak. Vezetői, alkalmazottjai mindenkinél jobban ismerik vásárlóik szokásait, hátterüket, igényeiket. Ha cége -- értsd könyvtára -- esetében ez nem így van, akkor sürgős változtatásokra van szükség!
1. Ismerje meg vevőit! (használóit, olvasóit), 2. Kategorizálja partnereit!, 3. Eddigi kommunikáció felülvizsgálata, 4. Ha megkérdezte vevőit, figyeljen rájuk!, 5. Foglalkozzon alkalmazottjaival!, 6. Foglalkozzon tudatosan a vevőmegtartással! (olvasói, informálódási szokásokról), 7. Vizsgálja felül ügyfélszolgálatát! (használókkal közvetlenül találkozók viselkedéskultúráját) 8. Adjon lehetőséget cége értékelésére! (vélemények a könyvtárról), 9. Teremtsen kiegészítő lehetőségeket! (kölcsönzés mellé könyvtári programok -- és fordítva), 10. Az élmények érdekében. - F: ápr. 3. Régebbi hírforrás(ok): FN, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |