SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
3:1 a roi-ja a közösségi médiának
Címkék: blog, mikroblog, fórum | hatékonyság | közösség mint erő és információforrás (2.0) | marketing | pr, public relations, bizalomkeltés | közösségi média |
Minden befektetett 1 font 3,34 font megtérülést hoz a vállalatok számára a közösségi médiában -- állítja az Interactive Advertising Bureau UK (IAB UK) tanulmánya, amelyet a Heinz, a Kettle és a Twinings közösségi médiás megjelenése alapján készítettek.
A kutatás szerint ötből négy fogyasztó hajlandóbb egy adott márkát vásárolni, ha találkozott vele a közösségi médiában, a megkérdezett, közösségi oldalakat használók 83 százaléka pedig kifejezetten kipróbálná az adott márka hirdetett termékét. A Heinz, a Kettle és a Twinings márkák közösségi médiás tevékenységének értékelése arra mutatott rá, hogy 22, 17 és 19 százalékkal nőtt az irántuk tanúsított pozitív érzelem, amikor egy fogasztó találkozott a jelenlétükkel. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |