SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
6 javaslat eredményes olvasástámogató rendezvényekre1. Különböző intézmények közös kampányai hatékonynak
2. Az olvasásról való szép szöveg (push marketing) ne terelje el a figyelmet annak lényegéről (a push-pull marketing a nyerő) 3. Több inger együttes hatása tűnik nyerőnek; több, egymást kiegészítő tevékenység és inger) - pl. számegyenes - ugrálással, fák megkülönböztetése - leveleinek megszagolásával. N.b.: az Alzheimer-betegség hatásai is csökkenthetők 4. Mérés, visszacsatolás; vö.: "amit nem tudsz mérni, nem tudod menedzselni!" 5. Gyürkőzz fel a gyengén olvasókra (módszertan megtanulása) 6. Kevesebbet foglalkozzunk a könyvekkel, helyette több és színesebb foglalkozás, tevékenység kell. S hogy honnan ezek a következtetések? Ld. a forráslinken elérhető előadást. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |