SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A 3 leggyakoribb marketing-hiba a könyvtárbanA könyvtári világban a marketing arról szól, hogy hogyan kommunikáljuk értékeinket az általunk szolgált emberekkel. Ha ügyfeleink nem tudják összekapcsolni kínálatunkat az igényeikkel, erőlködésünk praktikusan semmit nem ér. Leggyakrabban 3 banánhéjon csúszunk el:
1. "Mindenki számára kínálunk valamit". Ez ugyanis annyira tág, hogy senkit sem céloz. Sokkal eredményesebbek pl. az ilyen üzenetek: "Ingázol? Vannak olyan e-hangoskönyveink, amelyekkel szórakoztató és lesz utazásod." 2. Üzenetdömping. Ha túl sok üzenettel árasztjuk el használóinkat, pl. honlapunkon, besokallnak, és belefáradnak figyelni ránk. 3. Könyvtári szakzsargon használata. Ugyanis használóinkat nem érdekli a számunkra fontos szakkifejezés, pl. hogy adatbázis. Neki az a döntő, hogy az ő problémájának megoldásában kap-e segítséget. Annak forrása alig érdekli. A hatékony marketing nem a csillogásról, hájpról, téves elvárásokról szól, hanem valós emberek közötti hiteles kommunikációról. (ref.: MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |