SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
A barátságos cégeket szeretik legjobban a vevőkEgy német piackutató intézet arról végzett felmérést, mit várnak el leginkább a vásárlók a cégek munkatársaitól. Az eredmény szerint a leginkább a barátságos munkatársakkal rendelkező vállalatok számíthatnak sikerre. A dpm- Team nevű hamburgi piackutató intézet 1000, 18 és 49 éves közötti fogyasztót vont be a felmérésbe. A megkérdezetteknek több, mint harmada (37,8 százalék) leginkább a barátságosságot értékeli az ügyfélszolgálatok dolgozóinak munkájában. Ezzel a tulajdonsággal leginkább a nőket (45 százalék) lehet megnyerni, a férfiak közül minden harmadik (32,4 százalék) tarja a barátságos bánásmódot a legfontosabbnak. A jó ügyfélszolgálat legfontosabb jellemzőjének a megkérdezettek negyede (28,6 százalék) a gyorsaságot nevezte, a kompetens és részletes tájékoztatást pedig 24,6 százalék tartotta elsődlegesnek, számol be a WirtschaftsWoche. - F: szept. 17.
Régebbi hírforrás(ok): link |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |