SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A fiatalok nem akarnak újságot olvasni, helyette médiát használnak
Címkék: üzleti modell | közösség mint információforrás (2.0) | használó (gyerek, fiatal) | sajtótermék (nyomtatott, elektronikus) | piac, információ- és hír- |
György Péter az Origóról: Erősen azt nyomtam, hogy ez egy vizuális termék, amely képekből és mozgóképekből áll és emellett vannak szövegek is. Ezt Albert nem szerette, de jelzem, hogy ugyanannyira, amennyire Weyer meg Nádori sem, mindketten mellékes problémának tekintették. Én meg egyre inkább azt gondoltam, hogy ez a fő műsorszám. A kérdés az, hogy a mostani tizenévesek hogyan fognak internetezni? Újságcikkeket nem fognak olvasni. Azok a tizenkilenc éves diákok, akiket most tanítok, újságírók akarnak lenni. De ők ez alatt nem azt értik, hogy újságcikkeket akarnak írni, hanem azt, hogy médiát akarnak csinálni. Ebben az egész magyar internet eltévedt, a kérdés, hogy kik fogják ezt a problémát megugrani és megoldani.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |