SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempontCikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett. Már régóta a vásárlói megelégedettség az a mutatószám, ami egy cég fogyasztóival való kapcsolatának erősségét jellemzi. Elvégre egy megelégedett vásárlónak nincs oka arra, hogy mással üzleteljen -- ugye? De mit nevezünk pontosan megelégedettségnek? Ez az a folyamat melynek során kielégítünk egy szükségletet? Vagy az elégedettség következményeit értjük alatta? Az egész témakör egy teljesen más módon is értelmezhető. Az elkötelezettség -- azaz vonzani és megtartani a fogyasztókat -– az a mérőszám, mely valójában kifejezi a fogyasztókkal való kapcsolat értékét. - F: júl. 28.,
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |