Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

A független információs tanácsadó pr-je -- ha ebben sikertelen, becsukhatja a boltot

Az infobróker pr-jének három fő iránya:
- A potenciális, illetve a már meglévő ügyfelek felé irányuló PR-tevékenység középpontjában a saját kompetencia kommunikálása áll. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az információbróker szakmai tevékenységét röviden és hatékonyan kell kommunikálni ('liftes szöveg' -- small talk). A célcsoportot elsősorban nem a szolgáltatás mikéntje, hanem a haszon érdekli, amelyhez a szolgáltatás révén juthat, ezért a megrendelő üzleti céljai szempontjából átgondolt és kommunikált bemutatkozás elengedhetetlen. A vizuális arculati elemek hiánya, de akár egy komolytalan e-mail cím vagy kiforratlan honlap is elbizonytalaníthatja a leendő megrendelőket... Az ügyfél szempontjainak, gondolkodásmódjának megismerésével tudjuk csak az elvárt szolgáltatást maradéktalanul nyújtani, továbbá törekedni kell arra, hogy a nehezen megszerzett bizalom és jó kapcsolat a projekt lezárása után is fennmaradjon, azt sugallva a megrendelőnek, hogy ránk mindig számíthat.
- Az információforrások felé irányuló PR-tevékenység jelentősége sem elhanyagolható, mivel az információszerzés sikeressége számos tényezőtől függ. Lényeges szempont, hogy mennyire vagyunk felkészültek, milyen előzetes ismeretekkel rendelkezünk információforrásunkról, pontosan megterveztük-e az információkérés szituációját, felkészültünk-e az elutasító válaszra, és nem elfelejtendő gesztus a segítség megköszönése, viszonzása sem.
- A versenytársak felé irányuló PR-tevékenység, a kölcsönös tisztelet, egymás munkájának elismerése alapvető. A gyorsan változó versenyhelyzetben könnyen elképzelhető, hogy az a személy vagy szervezet, aki/amely korábban csak érdeklődőként volt jelen, egy nem várt döntés következtében megrendelővé, partnerré vagy épp konkurenssé válik. A szakmai fórumokon való megjelenés, konferenciák rendezése, publikálás, szerepvállalás szakmai szervezetekben szintén meghatározó lehet, sőt egymás kapcsolati hálójának használata sem elképzelhetetlen, és ha sor kerül rá, akkor mindig viszonzandó! (A cikk egésze a MIBE 8. konferenciáján elhangzottakat mutatja be.) - F: PR információbrókereknek / Köntös N.

Régebbi hírforrás(ok): TMT, 2008/10. regisztrációval: link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról