SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A használók adnak arculatot a terméknek
Címkék: közösség mint erő és információforrás (2.0) | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
A horvát bormárka, a Stina üvegei üres címkékkel kerültek a boltokba, hogy a vásárlók maguk fessék meg a címkéket. Borral.
Nem volt jobb ötletük, vagy ez volt a legjobb ötletük. A horvát Bruketa&Zinic&Grey úgy döntött, a Brack szigeti bormárka, a Stina üvegeit üres címkékkel küldi forgalomba, mert szerintük a boros címke jó vászon lehet, főleg, ha az első töltés után menetrendszerűen lecsöppenő borcseppeket felhasználják a fogyasztók. A különleges, tiszta fehér, de többrétegű (a meredek, sziklás borvidéket idéző) címkét így a vásárlók maguk festhetik meg, minden alkalommal egyedire. A kitalálók szerint az üres vászon a fogyasztók számára így kreatív kihívást is jelent arra, hogy magát a bort ne csak ivásra, de festésre is felhasználják. "Mindenkinek, aki vállalkozik erre a kis kihívása, egy feladata van: legyenek kreatívok és próbáljanak figyelni a címke négy rétegének a lejtésére, így visszaadva a borászat hegyes-dombos vidékét." |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |