SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A hazai McDonald's is a fogyasztókkal hirdetA magyar McDonald's gyorsétteremlánc mától kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetőséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország éttermeiben hirdetik majd az i'm lovin' it! szlogennel fémjelzett életérzést. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte. - F: ápr. 24.
-- A módszer könyvtárak által is használható, bár a könyvtárak eddigi gyakorlata inkább valamely általa fontosnak tartott kanonizált tartalom (pl. írók és költők portréja) kiemelése volt. A kínált tartalmak helyett a használó vizuális megjelenítése ezért kiemelt üzenetet hordozhatna, ha az valóságban is használóorientáltsággal párosul. A gyorsétterem-lánc egyik korábbi akciója is a használót, pontosabban annak szolgáltatói státuszát emelte ki, amikor híres emberek árulták a menüt a pult mögött. (Ld.: A szponzorálás, mint lehetőség -- szempontok mindkét oldalról; link )(MG) Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |