SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A HVG-ből és az RTL Klubból tájékozódnak a döntéshozókA HVG-t olvassák, az RTL Klubot nézik és a Sláger Rádiót hallgatják legnagyobb arányban a magyar döntéshozók a GfK legújabb kutatása szerint. Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise (ÜDMA) címmel új tanulmányt jelentetett meg a GfK Piackutató Intézet és a Szonda Ipsos közösen, amelyben az üzleti döntéshozók médiafogyasztását mérik fel. E szűk társadalmi réteg -- amely egyénként csak a lakosság 2,2 százalékát teszi ki -- vizsgálatát azzal magyarázzák a kutatócégek, hogy a magyarországi beszerzések és vásárlások legalább 40 százaléka fölött rendelkezik ez a csoport. A 179 ezer főnyi mintán végzett felmérés szerint a HVG, a Népszabadság, a Lakáskultúra, a Szép Házak és a Színes RTV újságokat olvassák. A leginkább nézett öt tévécsatorna sorrendje: RTL Klub, MTV, TV2, Spektrum és Duna TV. Az üzleti döntéshozók által naponta hallgatott rádióadók ranglistáját a Sláger vezeti, megelőzve a Kossuth és Danubius kettősét, majd a helyi rádiók következnek.
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |