SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A kényszerű vírushelyzet kiváló alkalom a stratégia és az arculat újragondolására
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | pr, public relations, bizalomkeltés | tervezés, stratégia | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Arculatának megújítására használta fel a leállást Hévíz. A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz a kommunikáció megújítására használta fel, amihez az Armadillo reklámügynökség nyújtott segítséget számukra.
Elsődlegesen egy modernebb és fiatalosabb logó megalkotása és egy fiatalabb közönség elérése volt a cél, a meglévő célcsoport megtartása mellett. Az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemélet - kihasználva a természet nyújtotta lehetőségeket -, a "négyévszakosság", az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése. "A jól ismert tavirózsa szimbólumot - amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében - mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben" - mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora. Az új marketingstratégiában Hévíz mint a "slow" mozgalom hazai központja jelenik meg, ahol a fiatalabb, középkorú, aktív célközönség kiszakadhat a mindennapok rohanásából. Az eddigi kommunikáció alapjait képező egészségkultúra és wellness mellett az új tervekben már nagyobb hangsúllyal jelenik meg a fitt életszemlélet, a gasztroturizmus és a szabadidősport. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |