SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
A kiskereskedő jó gyakorlata: társadalmi célú marketing
Címkék: pr, public relations, bizalomkeltés | marketing | egészségügy (munka-) | analógia | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Közszolgálati szintű információval jelent meg a Lidl kiskereskedelmi diszkontáruház. Mint a vonatkozó hírben írják:
"A magyar felnőtt lakosság több mint harmadának nincs pontos információja arról, hogy naponta mennyi zöldség, gyümölcs és rost fogyasztása ajánlott. A WHO zöldség- és gyümölcsfogyasztásra irányuló ajánlásával összhangban a magyar áruházlánc integrált kampányt indít. A legfrissebb hazai felmérések szerint az élelmi rostbevitel férfiaknál és nőknél egyaránt elmarad az ajánlásokban szereplő napi legalább 25 g mennyiségtől..." A cég célja, előnye a hír közreadásával többes: - Ha reklámmal jelentkezik, akkor kilóg a lóláb: azt a befogadók automatikusan a kevésbé ható reklámüzenet kategóriába teszik. - Nem kell reklámot fizetnie, "csak" az újságírókat, szerkesztőket kell meggyőznie közhasznúságáról. - A közvetlen üzleti hasznot nem hozó közlés használószempontú imázst épít a (lehetséges) vásárlók fejében. Adhatna közre a könyvtár is közhasznú üzeneteket? (MG) |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |