SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A könyvtárak is egyre inkább vadásznak munkaerőreLassan lasszóval kell fogni a szakképzett munkaerőt, ezért egyre több cég veti be a munkáltatóimárka-építés tudományát. Hatásos, de nem csodafegyver.
"Egyszerűen fogalmazva a munkaerő bevonzásának, elkötelezésének és megtartásának a tudománya. Lényege, hogy az adott munkahely megkülönböztethető, hiteles és vonzó legyen a dolgozók számára. Felfigyeljenek rá a hiányszakmák képviselői és a kiemelt tehetségek, s ott akarjanak dolgozni, a bevált, régi munkaerő pedig ne hagyja el azt. S mindez ne pusztán a vonzó fizetés miatt történjék" - mondja Kádár Balázs, a Bindermann - The Employer Branding Company ügyvezető partnere. "A munkáltatói márka akkor sikeres, ha a munkatársak szeretnek bejárni a munkahelyükre, ami általában azon múlik, milyen élmények érik őket a munkás hétköznapokon." |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |