SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A lojalitást befolyásoló két legfontosabb dolog...A sikeres szervezetet az ott dolgozók teszik azzá; legyen az a versenyszférában vagy közfeladatot ellátó vállalat. A cégek akkor sikeresek, ha az ügyfeleik is azok. Elégedett ügyfeleink pedig csak akkor lesznek, ha dolgozóink is elégedettek és elkötelezettek. Mitől lesz elkötelezett, lojális egy dolgozó? Biztos, hogy nem attól, hogy a cég falain kifüggesztett 'misszió'-ban azt olvassa, hogy ez minden dolgozó számára kötelező. Mi befolyásolja leginkább a dolgozói elkötelezettséget? Alapvetően két dolog: a közvetlen vezetővel való elégedettség és a munkában elért sikerérzet, ami attól függ, hogy olyan munkát végez-e, ami illeszkedik a természetes erősségeihez, képességeihez, 'talentumához'.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |