Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

A márkateremtés a legjobb marketingstratégia

A marketingesek kapacitásuk 95 százalékát márkafenntartásra fordítják, míg az ágazatban a legjobb lehetőségek a márkalétrehozásban rejlenek. Egyetlen stratégia sem olyan hatékony, mint a piacon elsőként megjelenni egy termékkel, kitalálni egy márkát - olvasható az AdAge.com internetes portálon. Ezt számos példa igazolja: a Coca-Cola, a világ legértékesebb márkája az első cola volt a piacon; a világ legelterjedtebb fast-food vállalata, a McDonald's nevéhez kötődik az első gyorsétterem megnyitása. Az instant kávé fogalmát például a Nescafe, a legjobb eladási mutatókkal rendelkező kávéforgalmazó vezette be, aki továbbra is uralja ezt a piacot. - F: jún. 22.
-- A 'könyvtár' mint márkanév -- amellett, hogy legtöbb szegmensben lassan, de kitartóan veszti értékét -- gyakorlatilag menedzselhetetlen, ugyanis túl széles, szerteágazó asszociációt hordoz. Így akár a kiemelkedő könyvtári tevékenység megítélését is visszahúzza. Tapasztalat, hogy könyvtári szolgáltató ugyanazt a terméket töredékáron tudja értékesíteni, mint az üzleti szolgáltató. Ezért aktuális a 'könyvtár' márkanév használatának újragondolása, illetve az információs piacon való átpozícionálása. (A Könyv Könyvtár Könyvtáros következő, júliusi számában a cikk ezzel kapcsolatban: 'Gondolatok a szarka farkáról és a könyvtár átpozícionálásáról'.)

Régebbi hírforrás(ok): link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról