SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A mennyiség és nem a minőség népszerűsíti a twitterezőketA közösségi portálok népszerű bloggerei nem a mondanivalójuk fontosságával, hanem bejegyzéseik gyakori frissítésével kerülnek az online figyelem középpontjába -- derül ki egy friss felmérésből. A Twitter és a Facebook felhasználói közül azokat követik többen, akik rendszeresen frissítik bejegyzéseiket. A mondanivaló fontosságának vagy az üzenet hangvételének szinte alig van hatása a blogok olvasottságára -- adta hírül a The Daily Telegraph online kiadása. Susan Jamison-Powell, a Sheffield Hallam Egyetem diákja a Brit Pszichológiai Társaság éves konferenciáján számolt be kutatási eredményéről. A felmérésben a Livejournal.com felhasználói közül 75-en vettek részt, akiket blogolási szokásaikról, a feltöltött anyagok mennyiségéről, gyakoriságáról, illetve ezek tartalmáról kérdeztek. Az eredmény szerint a blogolókat az aktivitásuk, és nem az üzenetek hangvétele szerint rangsorolják az online közösségek.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |