SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A negyven feletti zenerajongókat cukkolja nosztalgiázva a Spotify
Címkék: analógia | hangzóanyag- és zenei információszolgáltatás | használó, igény | marketing | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.
- 1979: London Calling, 2019: Conference calling. - 1983: UB40, Red Red Wine, 2019: You be forty. Red red wine. Ehhez hasonló egyszerű üzenetekkel szólítja meg az idősebb, valószínűleg már családos zenehallgatókat a Spotify új kampánya. A Who Wot Why ügynökség által fejlesztett projekt alapját az a jelenség adja, hogy kutatások szerint a negyven feletti felhasználók egyre szívesebben fordulnak újra és újra kamasz- és fiatalkoruk kedvenc előadóihoz. A kampány így azokat célozza, akik 1979 és 1999 között voltak fiatalok, így ennek megfelelő előadók (pl.: Spice Girls, Smasing Pumpkins, Garbage) rajongóival poénkodó plakátok uralják a brit városokban futó projektet. Régebbi hírforrás(ok): Szerelmes hoki link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |