SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A neten keresők kétharmada bedől a reklámoknakA Google-t, az Ask Jeeveset, a Yahoot vagy más webes keresőket használók 62 százaléka nem tudja megkülönböztetni a valódi találatokat a fizetett hirdetésektől, derül ki az amerikai Pew Internet and American Life Project frissen közzétett felméréséből. Ráadásul a neten kutakodók 68 százaléka elfogulatlan, hiteles forrásként tartja számon a webes keresőket, amelyeknek pedig szinte mindegyike felvonultat úgynevezett szponzorált találatokat. A Pew jelentése szerint ez kifejezetten ironikus, hiszen "a felhasználók csaknem fele állítja: nem használná tovább a netes keresőket, ha azt gondolná róluk, hogy nem tájékoztatnak világosan a fizetett találatok megjelenítésének módjáról". A Pew felmérése szerint egyébként a megkérdezettek havonta átlagosan 43 percet töltenek webes kereséssel, és ebbe az időbe 34 különböző keresés fér bele. A férfiak 40 százaléka, a nők 27 százaléka keres naponta, és az összes kereső negyede próbált már saját magára találni az interneten.
Régebbi hírforrás(ok): - F: jan. 25., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |