SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A szervezetek látszólag alsóbbrendűnek tekintik az e-mailező ügyfeleketEgy brit felmérés szerint a fogyasztók szempontjából az e-mail a legrosszabb kapcsolattartási csatorna, ha vállalati ügyfélszolgálatról van szó. A Transversal e-mail szolgáltató idén harmadszor készítette el éves Multi-channel Customer Service Study tanulmányát, amelyben 100 vezető brit cég ügyfélszolgálatát tesztelte néhány egyszerű kérdéssel, és azt találta, a cégek weboldalát felkeresve, vagy a telefonos ügyfélszolgálatot felhívva sokkal hamarabb célt érnek az emberek. - F: márc. 18.
-- A megállapítás igaz lehet a hazai könyvtárakra is. A 2006-ban végzett Takács-féle, megyei könyvtárakat célzó felmérés szerint az egyen-emaillel felkeresett könyvtárak 50%-a méltatta válaszra a tesztelőt. A dobogós válaszadók Székesfehérvár, Veszprém és Szeged voltak. Ld.: Magyar ébresztgető -- A megyei könyvtárak információszolgáltatásának tesztje; link (MG) Régebbi hírforrás(ok): HWSW, link call_center.html |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |