SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A szponzoráció bűvöletében -- feltétel a brandingAz elmúlt 10 évben az USA-ban a szponzorációs kiadások 220 százalékkal nőttek és elérték a 25 milliárd dollárt. A szponzoráció elfogadottsága világszerte nagyon magas, bár csekély méretű különbségek vannak országonként- áll a nemzetközi média ügynökség a Mediaedge:cia tanulmányában.
-- A hazai szponzorációs fórumokon, konferenciákon nem -- vagy csak áttételesen -- fordul elő a könyvtár kifejezés. A szponzor akkor hajlandó megfontolni a szponzori kapcsolatot, ha a szponzorált az ő imázsát fényesíti saját célcsoportjaiban. Így az ő célcsoportjaik számára sikeres vagy annak tűnő, a szponzorra való asszociációt hordozó partnert keresnek. A dohánygyárral így előszeretettel támogatják a légiességre asszociáló műrepülést vagy a balettet. A könyvtárszponzorálások alapját is a tudatos imázsépítés (branding) alapozhatja meg. (MG) (További irodalom pl.: p. Könyvtárosok kézikönyve IV. p. 371-3., Támogatás-szerzés / Barakonyi K. In: Magyar Felsőoktatás (1997) 7 p. 21-24)
Hírforrás:
Marketing Hírlevél 2 (2003) 25., link
2003. július 02. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Marketing Hírlevél 2 (2003) 25., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |