SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
A TikTok lett a fő platform a 34 éven aluliak eléréséhezTáncika vagy biznisz? - a TikTok mint üzleti lehetőség címmel mesélt a közösségi platform hirdetési lehetőségeiről Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője a Millásreggeliben. A 90.9 Jazzy Rádió gazdasági kultműsorában arra keresték a választ, hogy a cégeknek jelen kell-e lenniük a korábban csak a 18 éven aluliak által látogatott TikTokon, illetve a platform hogyan termelhet pénzt a cégeknek.
A beszélgetés kiindulópontja az volt, hogy a TikTok mára óriási üzletté vált. Az Y és Z generáció körében hihetetlenül népszerű a platform, mára az egyik legfontosabb közösségi média szolgáltatás lett belőle. Annyira, hogy egy felmérés szerint 2021-ben még a Google főoldal és a Facebook forgalmát is megelőzte. Buza Balázs megerősítette, hogy hatalmasra nőtt a platform az elmúlt időszakban, a szakma sem számított ekkora növekedésre ilyen rövid idő alatt. Ráadásul már nem csak a 18 éven felüliek, de a 34 éven felüliek is egyre többen vannak a platformon. Emlékeztetett arra, hogy az oldal musical.ly néven indult, és arra volt jó, hogy lehetett tátogni és táncolni zenékre. Azóta viszont kinőtte magát, és egy kreatív tartalomgyártási platformmá vált, ahol egy okostelefon elég a tartalom előállításához. A leggyakoribbak az egy perc körüli hosszúságú videók rajta, ami miatt egyes csoportoknak ez a legkényelmesebb médiafogyasztási felületté vált. Ma már nem csak tátogni lehet zenékre, hanem saját zenéket létrehozni rajta, és több ezer filterből lehet válogatni. Buza Balázs úgy látja, hogy világszerte masszívan növekszik a TikTok felhasználói bázisa. Vannak ugyan olyan területek és cégek, ahol kissé bizalmatlanok még vele szemben, de lassan mindenhol elfogadják, hogy ez a 34 éven aluliak eléréséhez a fő platform. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |