SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Ajánlatadás azonnal -- just-in-time kínálják meg a használót
Címkék: adatgazdálkodás, CRM | analógia | innováció, szolgáltatásfejlesztés | közösségi média | személyes tájékoztatás | virtuális, online tájékoztatás |
A real time decision a kampányolás mai gyakorlata. Régebben voltak ügyfelek, termékajánlatok és szegmentációk, ami alapján a kampány működött. A mostaniak közül példaként említette a Verizon, bwin, amazon.com cégeket, ahol azonnali döntéshozó rendszert használnak. -- Hangzott el a Magyar Információbrókerek konferenciájának előadásán. (lejegyezte: Habók L.)
-- A könyvtáros is hasonlót végez, amikor a betérő olvasó számára kiválasztja a használónak megfelelő olvasnivalót. A közösségi CRM (customer relationship management) ezt az olvasó 'előélete' alapján teszi meg. -- Akárcsak a könyvtáros a kiskönyvtárban, vagy az ismerős olvasóval. -- A CRM ezt használók ezreivel teheti meg. (MG) |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |