SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Az emberi érdeklődés megragadása a sajtóközleménybenGondoljuk át, ki fogja olvasni sajtóközleményünket. A tények, kutatási eredmények, események fontosak, de hasznos megragadni az olvasó érzéseit is. Például, az eredményen kívül hasznos lehet leírni (persze röviden!) hogyan jutottunk el az adott eredményre vagy eseményhez. Megszólíthatunk egy érdekeltet is miniinterjú keretében, vagy hivatkozhatunk véleményére. Ezzel az eszközzel is eltérhetünk a megszokott sajtóközlemények stílusától, figyelmet keltve az olvasóban.
Hírforrás:
Use human interest to capture media attention. In: Press Release Writing Newsletter, 2003. máj. 14.
2003. május 21. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Use human interest to capture media attention. In: Press Release Writing Newsletter, 2003. máj. 14. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |