SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Az információszolgáltatók legfontosabb bizalomépítő tulajdonságai
Címkék: minőség, -irányítás, -fejlesztés | használó, üzleti | használó, igény | rendezvény (szakmai) | emberi minőség |
Egy információs tanácsadók ügyfeleit megkérdező, svéd, magyar, izlandi, dán és kanadai válaszadók visszajelzéseit begyűjtő felmérés (könyv formájában ld.: link ) feltárta, milyen képességeket tartanak legfontosabbnak információs szolgáltatójukban. A top 5-ös lista:
1. Szakmaiság (a kompetencia, hitelesség, gyakorlat és tárgyalóképesség az adott szakterületen) 2. Kommunikációs képesség (világos és közérthető fogalmazás az ügyféllel és munkatársaival való kapcsolattartásban, gondosság és érdeklődés az ügyfél irányában, jó modor, udvariasság és jó memória) 3. Céltudatosság (gyors reagálás, a probléma megértése és objektív értelmezése, az ügyfél szempontjainak megértése és elfogadása, a kreativitás és fegyelem kedvező kombinációja) 4. Leleményesség és problémamegoldási képesség (a szervezet megérzése, eredményes együttműködés, képesség a meghallgatásra, kíváncsiság, motiváltság és türelem) 5. Késlekedés nélküli kommunikáció, vállalások betartása, időben és a szolgáltatás tárgyában. - F: máj. 25. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |