SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Az internet lett a vezető médiumLegalábbis az Egyesült Államokban a tinédzserek és a 34 év alatti felnőtt lakosság körében, derül ki a Yahoo és a Carat Interactive tanulmányából; a milleniumi "nemzedéknek" keresztelt felhasználók körében az Internet vált a vezető médiummá. A Yahoo "Behálózva születni" nevű marketing konferenciáján ismertetettek szerint a tinédzserek és a fiatal lakosság kritikus rétegeket képvisel a legtöbb márka számára. Az Egyesült Államok 47 milliós 13 és 34 év közötti polgára 149 milliárd dollárt költ el éves szinten, aminek 15 százaléka online történik. A tinédzserek és a fiatal felnőttek jelenleg 16,7 órát interneteznek hetente, ami nem tartalmazza az e-mailekkel kapcsolatos tevékenységeket, 13,6 órát néznek TV-t, 12 órát hallgatnak rádiót és 7,7 órát beszélnek telefonon. Mindössze 6 órát olvasnak könyveket, vagy magazinokat. A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a vizsgált fogyasztói csoport tagjai között "diverzifikálódott" a különféle médiák használata. Míg az idősebb korosztály lojálisabb volt egy-egy média típushoz, addig a fiatalabbak nyitottabbak a különböző médiák iránt. Így összefoglalójában Fay elmondta, bár az Internet szerepe kulcsfontosságú, nem biztos, hogy azonnal nagyságrendileg növelni kell az on-line hirdetések összegét, mivel a vizsgált korosztály továbbra is használ más médiákat is. Ugyanakkor, ha a cégek erre a korosztályra akarnak építeni marketing akcióik során, akkor az internetet a leghangsúlyosabb médiumok között, ha nem a legfontosabb médiumként kell kezelni. A felmérés során 2618, 13 és 34 év közötti amerikait kérdeztek meg, a kutatás a Harris Online internetes adatbázisára épített.
Régebbi hírforrás(ok): 2003. 07. 25., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |