SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Az olvasónak mindig igaza van -- Tényleg?Kinek van igaza? A vevőnek mindig igaza van, ez nem teljesen így van, de az igazság nem gazdasági, és még kevésbé ügyfélpanasz-kezelési kategória! Jogos a panasz, ha az ügyfél nem azt kapta, amit ígértünk. A Polgári Törvénykönyv kimondja: Aki másnak jogellenesen kárt okoz, köteles azt megtéríteni. A vállalati jogászok azt javasolják, hogy a reklamáló ügyfélnek érdemes azonnal és önként felajánlani mindent, amit egy perben úgyis megítélnének neki. Megalapozatlan az ügyfélpanasz, amikor az ügyfél nem azt kapta ugyan, amit várt, de maradéktalanul megkapta, amit ígértünk. A legtöbb megalapozatlannak ítélt ügyfélpanasz nem az ügyfelek butasága vagy telhetetlensége okozza, hanem a termék, szolgáltatás előnyeit eltúlzó marketingkommunikáció.
Hírforrás:
Nagy Nikolett szakdolgozata, Az ügyfél nem fél ügy, 2007
2007. május 09. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Nagy Nikolett szakdolgozata, Az ügyfél nem fél ügy, 2007 |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |