SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Becsüljük meg a panaszokat!'A panasz a menedzsment értékes eszköze lehet. Minden eszközzel éreztetni kell, hogy a panaszuk az intézmény számára nem terhes, sőt kívánatos. Minél több csatornán át folyhatnak a könyvtárlátogatók panaszai, annál jobb. Vezessünk blogot, fórumot, írjuk meg a helyi lapban, hogy mi volt a panasz és hogyan orvosolták. A Würzburg városi könyvtár gyűjtőládájába havi 60, interneten havi 20 reflexió érkezik. Ebből 26% kritika, 44% javaslat, 30% dicséret, ha nem teremtünk lehetőséget a dicséreteket sem kapjuk meg. A reklamáló vevők 54-70 százaléka vásárol újra a szervezettől, ha panaszuk megoldódik. Ez a szám a megdöbbentő 95 százalékot is elérheti, ha a vevő úgy érzi, panaszát gyorsan megoldották. Erről átlagosan 5 embernek számol be. A negatív helyzetek pozitív megoldása bizalmat kelt, gyakran jobb megítélés alá esik, mint az eleve problémamentes (ez persze nem jelenti azt, hogy problémát kell generálni, vagy nem megoldani.)'
Hírforrás:
Nagy Nikolett szakdolgozata, 'Az ügyfél nem fél ügy', 2007.
2007. április 25. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Nagy Nikolett szakdolgozata, 'Az ügyfél nem fél ügy', 2007. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |