Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Blog -- szervezeti célokra

A blog számos üzleti alkalmazása lehet optimális pl.: marketing, média, vállalati belső kapcsolatok, ügyfélkapcsolatok, partnerkommunikáció, mindamellett, hogy személyes alkalmazása is hasznos a karrierépítésre, promócióra, pl.: link A folyamatos blogfigyelés -- legalábbis üzleti információszolgáltatók gyakorlata szerint -- információs készséggé válik: a figyelő hamar tud reagálni az őt érintő hírekre. Sok botrány, pletyka pattan ki ugyanis blogokból. Emellett a szervezet saját blogot is indíthat, saját információkkal, esetleg saját honlapját kiadja blogolásra. A belső pr- ben a cégen belüli hírlevelet helyettesítheti, olcsóbb ugyanis, mint az intranetes oldal. A reklám viszont ellenkező hatást ér el a blogon, tönkreteszi a hitelességet.

Hírforrás: - F: Kulcsszó : jól használható üzleti kommunikációs célokra a weblog. In: Kreatív 2004/10, p. 60-61; Vállalati blog -- profi toborzó, nov. 24., FigyelőNet, link -- A blog, mint az internet többi alkalmazása, olyan (szakma)kultúrákban terjed inkább, mely bizonytalanságtűrő, és alacsony a hatalmi távolsági index. Feltehetően ezzel magyarázható, hogy az első hazai könyvtári blogok ? és egyáltalán internetes kommunikációs kezdeményezések -- a hivatalos (bizonytalanságkerülő, nagy hatalmi távolsággal bíró) szervezetektől távolról, civil kezdeményezésként indulnak, és meglehetősen hosszú ideig kerülik a hivatalos alkalmazást. Évek múltán azonban a szerveztek is lassan ráéreznek a bennük rejlő lehetőségekre. Csak ki kell várni. (MG)
2005. január 19.  •  Továbbküldöm a hírt
Link e hírhez:
http://www.kithirlevel.hu/index.php?kh=blog_szervezeti_celokra
Régebbi hírforrás(ok): - F: Kulcsszó : jól használható üzleti kommunikációs célokra a weblog. In: Kreatív 2004/10, p. 60-61; Vállalati blog -- profi toborzó, nov. 24., FigyelőNet, link -- A blog, mint az internet többi alkalmazása, olyan (szakma)kultúrákban terjed inkább, mely bizonytalanságtűrő, és alacsony a hatalmi távolsági index. Feltehetően ezzel magyarázható, hogy az első hazai könyvtári blogok ? és egyáltalán internetes kommunikációs kezdeményezések -- a hivatalos (bizonytalanságkerülő, nagy hatalmi távolsággal bíró) szervezetektől távolról, civil kezdeményezésként indulnak, és meglehetősen hosszú ideig kerülik a hivatalos alkalmazást. Évek múltán azonban a szerveztek is lassan ráéreznek a bennük rejlő lehetőségekre. Csak ki kell várni. (MG)
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról