Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  
 


BTL és ATL -- könyvtári marketingben is alkalmazható

A marketingkommunikáció kidolgozása során azonban azt is figyelembe kell venni, hogy üzenetünkkel öt-hét alkalommal kell találkoznia egy teljesen kívülállónak ahhoz, hogy eljusson a vásárlásig. Ezért nagy átlagban -- a termék értékétől függetlenül -- négy hónapig kell türelmesen, de folyamatosan üzeneteket küldenünk ahhoz, hogy a forgalom érezhetően növekedjen. Az angol 'below the line' kifejezésből származik. A 'vonal alatti reklámok' közé sorolnak minden olyan marketingeszközt, amely nem tekinthető hagyományos médiahirdetésnek, tehát nem TV-ben, rádióban, sajtóban, moziban vagy közterületen fut. Utóbbiakat ATL ('above the line' - vonal feletti) reklámoknak hívják. A BTL-körbe tartoznak például bolti kihelyezések, az eladáshelyi reklámok, a levélen keresztüli megkeresések (DM: direct mail), a bolti-kereskedői bemutatók, kiállítások, rendezvények stb. - F: szept. 12.

Régebbi hírforrás(ok): Mfór, link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról