SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Call center - amíg megszólalA nagyok mellett egyre több kis- és közepes vállalkozás dönt telefonos ügyfélszolgálat elindítása mellett. Akár maga működteti, akár külső szolgáltató, sok szempontot kell figyelembe venni a call center kialakításánál. - F: szept. 24. link -- Feltehetően a könyvtárak idehaza is élni fognak az ügyfelekkel való kapcsolattartás ezen módjával. A cikk példamutatóan áttekinti a piacot, a technológiát és a használt módszereket. (MG)
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |