SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Cégnek, könyvtárnak egyaránt van arca -- arculati alapvetésAz a feladat, hogy a céget első pillantásra azonosítani lehessen, és megkülönböztessük a többi hasonlótól. A látványnak meg is kell ragadnia a lehetséges partner figyelmét. Vásárlóink, ügyfeleink legelőször a vállalkozás arculatával találkoznak: névjegyen, levélpapíron, szórólapon, egyéb reklámanyagon szemükbe ötlik cégünk logója. A logó kifejezés a görög 'logotípia' rövidítése, nem mást jelent, mint a cég, a szervezet, a szolgáltatás egyedi, könnyen felismerhető, az azonosítást és a megkülönböztetést egyszerre szolgáló jelét. Lehet egyszerű szöveges felirat, a cég neve, esetleg szlogenje, de tartozhat hozzá valamilyen grafikai ábra, embléma is. Számos vállalkozás önmagában, a cég nevének feltüntetése nélkül is használja az emblémát, mivel az mára olyannyira ismert, hogy egyértelműen a szemlélő tudtára adja, melyik vállalkozásról is van szó (gondoljunk csak néhány autómárka messziről felismerhető emblémájára). - F: jún. 9.
Régebbi hírforrás(ok): link |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |