SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Célcsoport: a használók és a munkatársak, egyaránt - Design thinking 3.
Címkék: használói élmény (UX) 2020- | marketing | pr (bizalomkeltés) | szervezés, szervezeti kérdések | tervezés, stratégia | munkaügy |
Hogyan érhet üzenetünk gyorsabban célba pusztán azzal, hogy a figyelmet megragadva, környezetbe ágyazva adjuk elő? - Kérdezi David Kelley, az IDEO egyik alapítója egy TED-előadásban link
Megtekintését azért nem érdemes akkor sem kihagyni, ha valaki nem ért tökéletesen angolul, mert olyan videókat mutat be, ahol az emberközpontú tervezést helyezik előtérbe, a felhasználói igények és visszajelzések alapján alakítanak ki szolgáltatásokat, legyen az egy luxus ruhabolt vagy egy múzeum, ahol a látogatók visszajelzéseit vetítik a falakra. A felhasználók egyéni igényei kapnak hangsúlyt egy iroda átalakítás során is, amikor az ott dolgozók egyéni kívánságai alapján készítették el a dekorációt, illetve egy víz alatti kamera kifejlesztésekor, amikor a látogatók igényeit vették figyelembe. Az olvasók, vevők, látogatók, partnerek - egyszóval felhasználók - igényeinek figyelembe vétele minden esetben növeli a szolgáltatás színvonalát és pozitív visszacsatolást nyújt a szolgáltatást nyújtóról is. A felhasználói igény-alapú tervezésről szól egy másik TED-előadás is, ahol a Facebook designere beszél a vezető weboldalak tervezéséről, link ami szintén a felhasználói igényeket helyezi a középpontba, a weboldal tervezés felől megközelítve. Mint indításként írja: "Ez [a tervezés] részben azért nehéz, mert két dolog kombinációját követeli meg, - vakmerőség és alázatosság - vakmerőség, hinni, hogy a dolog, amit készítesz valami, amit az egész világ akar és amire szüksége van, és alázatosság megérteni, hogy tervezőként ez nem rólad, vagy a te portfóliódról szól, hanem az emberekről, akiknek ezt tervezed. És arról, hogyan segítheti a munkád őket, hogy jobb legyen az életük." (Kocsis Dóri) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |