SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Chatbot a hazai könyvtárakban - hogyan fejleszthető tovább?
Címkék: szakmai szervezet | rendezvény (szakmai) | mesterséges intelligencia | innováció, szolgáltatásfejlesztés | informatikai fejlesztés, automatizálás | tájékoztatás (virtuális) |
Chatbot - automatikus információszolgáltató információszolgáltató beszélgetőrobot, mely a mesterséges intelligenciára épül. A rutinkérdések megválaszolására használják. Ma még.
A KIT archívuma szerint link az OSZK-ban és a Justh Zsigmond Városi könyvtárban működik chatbot. Azaz olyan elektronikus alkalmazás, amely a könyvtárba érkező rutinkérdéseket automatikusan megválaszolja - éjjel-nappal. "Egy jó chatbot intelligenciaszintje; adatgyűjtés automatizált interjúkészítéssel" ez lesz a téma szakértőjének, Deliága Ákosnak az előadása a MIBE jún. 6-i konferenciáján. Tartalma: A chatbotok technológiája 2016 óta nagyon gyors ütemben terjed a közösségi felületeken, viszont a felhasználók elvárása sokszor magasabb a valós teljesítménynél. Mennyire intelligens egy üzletileg hasznos chatbot? Hogyan lehet már ma automatizálni az okostelefonos információszerzést? (Ez az anyag segít a Mesterséges intelligencia az információkeresésben és -feldolgozásban link c. konferenciára való felkészülésben.) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |