SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
CRM-példa az Amazontól -- könyvtáraknak isAz értékesítés támogatásában mind fontosabb szeret kap az ügyfelek viselkedésének elemzése, melyhez egyre inkább a CRM rendszerek biztosítanak alapot. Nos az e-kereskedelemben működő cégek mind nagyobb hányada véli úgy, hogy az eCRM a sikeres üzletmenethez nagy segítséget biztosít.
-- Az Amazon.com-nak számos olyan, az ügyfelek bizalmát megnyerő alkalmazása van, amely lényegében a tájékoztató és az automatizált szerzeményező könyvtáros tevékenységének leképezése. A könyváruház honlapján könyveket, irodalmakat ajánlanak a keresett témában -- alternatív könyveket is, igyekeznek beszerezni a pillanatnyilag nem elérhető anyagokat, előrendelést vesznek fel, szívesen tájékoztatnak, ha új könyv érkezett. Még arra is van lehetőség, hogy hús-vér Amazon-alkalmazottal vegyük fel a kapcsolatot. Lehet, hogy a könyvtári tájékoztatás, dokumentumszolgáltatás 90%-a is eredménnyel automatizálható?! Korábban úgy gondoltam, hogy nem. Most már bizonytalanabb vagyok. (MG)
Hírforrás:
Menedzsmentfórum: 2003. 08. 22. , link
2003. augusztus 27. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Menedzsmentfórum: 2003. 08. 22. , link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |