SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Dolgozói és vevői elégedettség -- kéz a kézbenElégedett alkalmazottak hoznak elégedett vevőket. Elégedett vevők pedig elégedett befektetőket. Ha tehát a munkavállalók elégedetlenek, aligha lehet hosszú távon vevőket megtartani. Ez az összefüggés rámutat a vezetési kultúra fontosságára. A cikk a Wal-Mart áruházlánc módszereit említi: a munkavállalók családtagjait is meghívja a vállalati gyűlésekre, világos kommunikációs csatornákat használ, a felső vezetők gyakran látogatják az üzleteket. A cikkben nyilatkozók felhívják a figyelmet a megfelelő piaci szegmens és a humánerő-gárda optimális kiválasztására.
Hírforrás:
Forrás: How your employees and customers drive a new value profit chain / W. Earl Sasser, James L. Heskett. [interjú] In: Harvard Business School Working Knowledge Mar 31, 2003
2003. április 16. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Forrás: How your employees and customers drive a new value profit chain / W. Earl Sasser, James L. Heskett. [interjú] In: Harvard Business School Working Knowledge Mar 31, 2003 |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |