SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Elégedetlenség, innováció, rugalmas szervezet és ügyfélkapcsolat
Címkék: innováció, szolgáltatásfejlesztés | átszervezés, racionalizálás | analógia | Németország | minőség, -irányítás, -fejlesztés | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
A Hauff-Technik vezetői azt is elmondták, hogy szerintük nem elég csak az említett pontokra koncentrálni a siker eléréséhez. A cég egyik vezető beosztású alkalmazottja szerint három fő dolog szükséges ahhoz, hogy sikeres legyen egy cég, ezek pedig a következőek:
1. elégedetlenség a cég teljesítményével, folyamatos újítás, innováció; 2. minden egyes fő innovációt egy szervezeti változásnak is kell követnie, például meg kell teremteni a piacot az új termékeknek, ehhez a cégnek is alkalmazkodnia kell; 3. minden egy fő változás eléréshez egy partnerre is szükség van, például egy terméket adott esetben a jövőbeli ügyféllel egyeztetve kell lefejleszteni. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |