SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ezért hagyom el a web site-od 10 másodpercen belül1. Lassú betöltés -- A sebességoptimalizálás kiemelkedően fontos, különösen mobil web esetén. Türelmetlen vagyok, nincs időm az oldaladra.
2. Fejlesztés alatt, üres oldal -- Fejlesztés alatt van a web site oldala, funkciója, jelenleg nincs cikk, hamarosan feltöltitek, akkor minek teszed ki? 3. Ha mást kapok, mint amire számítok -- Socialben, vagy SEO-ból bekeveredem az oldaladra, ahol valami egészen más fogad, mint amire számítok, nyomban távozom. Egy jó példa a link 4. Gagyi design, használhatatlan oldal -- Ezen nincs túl sok magyaráznivaló. A csillogó animált gifek, az izgő-mozgó flash menü és a körbevágott ember a bizalmamat lerombolja. Ha meg azt sem tudom, hova, mire kattinthatok, nem ismerős egyetlen menüpont név sem, akkor padlógázzal tépek tovább. 5. Nem tudom elolvasni a szöveget -- Ha olyan kicsik a betűk, hogy szemüveggel is hunyorgok, vagy olyan kicsi a kontraszt, hogy 120 fokból kell néznem a monitort, hogy lássak valamit, akkor biztosan elhúzom a csíkot. 6. Az arcomba nyílik valamilyen layeres popup ablak 1 mp után -- Ez a legidegesítőbb. Nem érdekel a hírleveled, majd eldöntöm én, hogy fel akarok iratkozni, vagy sem. Hidd el, a legjobb ajánlatod sem érdekel és nem akarom lájkolni a facebook oldalad sem! 7. Cookie figyelmeztető, melyet nem lehet bezárni -- Az EU-ban ugyebár kötelező a felhasználók figyelmének felhívása a cookie használatra. Na de az, hogy nem ezt nem lehet eltüntetni? 8. Hirdetés hegyek -- Belépek az oldalra és mást se látok, csak mindenhol villogó hirdetéseket (bannerek, Google AdSense zónák), melyek közül kihámozni sem tudom, hova kerültem. 9. Automatikusan lejátszódó videó -- Szeretném eldönteni, hogy megnézem az elképesztően zseniális videód, vagy sem. 10. Automatikusan lejátszódó zene, hangok hover állapotra 11. Visszaélés az üres területekkel -- Sok portálon találkozom azzal a megoldással, hogy az üres területekre kattintva új ablakot nyit a böngésző és behoz valami irreleváns oldalt. 12. A cikkeknél, posztoknál nincs dátum -- Mégis mikor született a lenyűgöző cikked, posztod? Egyáltalán releváns még, aktuális? 13. A megúszós kapcsolat pont -- Ha kiteszel egy kapcsolat pontot, akkor elvárható, hogy a link egy új oldalt nyisson, ahol a kapcsolati adataid fel vannak tüntetve, jó esetben egy űrlap is található itt. Ne tegyél egy szimpla link rá, mert lelépek! 14. Website, ami letilt billentyűket, egér jobb kattintást -- Ne tiltsd le a space-t, a kurzor nyilakat, az egér jobb gombjával kattintást, mert már ott sem vagyok. 15. Kizárólag Social belépés van -- Ugyan nagyon hasznos és szükséges is a Facebook, Google+, Twitter login használata, de ne kényszeríts rá a használatukra. Ha épp olyanom van és a kamu email címemmel akarok regelni és nem lehet, olajra lépek. 16. Jelszó fetisizmus -- 'A megadott jelszó nem megfelelő. Kérlek, használj benne kis és nagy betűt, csak alfanumerikus karaktereket, legyen benne legalább egy szám és írd bele, hogy hány éves a kapitány!' 17. Nem optimalizáltad az oldalad mobilra 18. Mobil web site, ami a mobil app letöltésével indít -- Mobil webnél, mindig jusson eszedbe: Content first! Navigation second! 19. Szeparált mobil web site, amiről nem lehet átváltani desktop verzióra |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |