SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Felhasználók által generált tartalom (UGC) - ha használóink által növekednénkA MIBE-klubban link részletezte a cikk szerzője:
- A User Generated Content, azaz a Felhasználók Által Generált tartalom az egyik legszemélyesebb kapcsolódás a márka és követői/vásárlói között. Az olyan márkák, mint a LEGO, a Starbucks és a GoPro mesterien használják ki az UGC-t, kampányok, versenyek és közösségi szerepvállalás révén az ügyfeleket tartalomkészítőkké változtatják, ezáltal erősítve többek közt a márkahűségüket és növelve a tartalmaik elérését. Az egyik jó módszer lehet a vélemények és ajánlások megjelenítése. Kérjük meg az ügyfeleket, hogy adjanak visszajelzéseket, amelyeket akár olyan fényképekkel és videókkal is kiegészíthetnek, amik a termékeinket/ szolgáltatásainkat mutatják be működés közben. Ehhez természetesen kapcsolhatunk ösztönzőket is, például kedvezményeket, exkluzív hozzáférést vagy apróbb ajándékokat. Pro tipp: Versenyek és kihívások: Rendezz UGC-versenyeket vagy kihívásokat csábító nyereményekkel. Ösztönözd a résztvevőket, hogy egy adott hashtaget használjanak a tartalmuk megosztásakor. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |