SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Figyelmeztető jelek az ügyfélorientációban -- avagy: mennyiben figyel használóira pl. a könyvtár?Az ügyfélközpontú üzleti menedzsment (CBM) meghatározása: a célcsoportban mérhetően lojális ügyfélviselkedést kiváltó teljes értékszolgáltatás, mely versenyképes megkülönböztető hatást és hosszú távú jövedelmezőséget hoz a piacon a szervezet számára. Kissé könyvtárosabban fogalmazva: gyakran visszatérő és elégedett olvasók / használók elérése. A lojalitással kapcsolatban több tanulmányt publikáló Bob Thompson öt figyelmeztető jelet határoz meg, mely rámutat az ügyfélközpontúság lehetséges hiányosságaira. Ezek:
1. A változtatási kényszer belső hiánya a vezetőben 2. Az ügyfélközpontúság és a szervezeti eredmények közötti kapcsolat megteremtésére való képtelenség 3. Bizonytalanság abban, hogy mit is kívánnak a használók / ügyfelek 4. A valós helyzetről figyelemelterelő jelszavak partnerközpontúsággal kapcsolatban 5. Az alkalmazottakat nem kezelik ügyfélként. (ref.: MG) - F: Five warning signs for danger ahead on your customer-centric journey / Bob Thompson, June 2008 Régebbi hírforrás(ok): Right Now, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |