SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Figyelmeztető jelek, hogy rossz célcsoportnak marketingezelHa olvasod egy ideje a Marketing Magazint, akkor már tudod, hogy mekkora hiba, amikor egy cég úgy gondolja: "mindenki a célpiacunk". Most ennél még szűkebbre vesszük a kört, és megnézünk két kérdést, amit ha nem válaszolsz meg helyesen, akkor jó eséllyel túl sokat költesz marketingre. Nemrég egy webdesigner cégtől kérdeztem -- írja Wolf Gábor --, hogy ki a célpiacuk. "A mikrovállalatok." - vágta rá a cégvezető gondolkodás nélkül. "Rendben, de abból van legalább 250 ezer itthon. Ha csak 1%-uk (2500) holnap itt kopogtat Nálad, ki tudod szolgálni őket? Van annyi pénzed, hogy mindannyiuknak folyamatosan marketingezz?" - F: jún. 16.
Régebbi hírforrás(ok): Marketing Magazin; link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |