SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
GfK -- tinik a reklámrólA tinik nagy többsége unja és utálja a reklámokat, sőt sokan átverésnek tartják -- derült ki a GfK Piackutató Intézet legfrissebb kutatásából. A GfK 2004 őszén fókuszcsoportos kutatást készített, amelyben a tizenévesek önmagukról és a világról alkotott képükről vallottak. A kutatás készítői asszociációra kérték a különböző életkorcsoportok képviselőit. A reklám szóra a 10-14 évesek visszafogottan reagáltak, a következő négy évfolyam képviselőinek azonban nagy többsége bevallottan unja és utálja a reklámokat. - F: márc. 11.
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |