SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Gyengélkedő kkv-s ügyfélszolgálatok
Címkék: minőség, -irányítás, -fejlesztés | felmérés | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
A potenciális ügyfelek harmada zárt ajtókon kopogtat a kis- és középvállalkozások telefonos ügyfélszolgálatain a Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatása szerint. A szállodákat, vendéglátóipari egységeket és privát oktatási intézményeket vizsgáló felmérés alapján az éttermeknél a legkedvezőbb a helyzet.
A cégek ügyfélszolgálatán a hívások 30 százaléka, azaz majdnem minden harmadik telefonon érdeklődő nem jut hozzá a számára szükséges információhoz. Annak ellenére, hogy a komoly versenyelőnyt jelentő hívásmenedzselő szolgáltatások segítségével ez a probléma könnyen orvosolható, a KKV-k kisebb része él csak a lehetőséggel. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |