SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ha influenszerrel lépnél kapcsolatbaAz influencerügynökségek kirakata olyan, mint egy modern emberpiac: márkák szakemberei mustrálgatják kedvükre, melyik youtubernek vagy tiktokernek a kezében mutatna jobban az üdítőjük, melyik Insta-sztoriba illene inkább a sneakerük vagy az alapozójuk. Aki megtetszik nekik, azt megveszik - persze az ügynökségen keresztül -, amely a szolgáltatásért le is fölözi a tarifa jelentős részét. A zömében huszonéves tartalomgyártók pedig annak függvényében jutnak pénzhez, hogy kapósak-e, azaz hozzák-e az elvárt számokat. A fiatal youtuberek önfeledt játékából, vagy némi nárcizmussal átitatott önmegvalósításából így lett néhány év alatt kőkemény üzlet. Magyarországon már szabad szemmel is látható összeget, évente mintegy 4-5 milliárd forintot fordítanak a hirdetők az influencerek megvásárlására, és a bővülés még a romló gazdasági környezetben is eléri az évi 30 százalékot. A portyázó márkatulajdonosok között pedig már ott vadásznak a politikai brandek éllovasai, jelesül az Orbán-kormány megbízottjai is.
Hírforrás:
HVG (51-52. sz.) / térítéses tartalom
2024. január 20. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |