SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Háborgó ügyfelek, olvasói reklamációk ? Megy-e a win-win játék a könyvtárban?A cég küzdelmes munkával felépített imázsát pillanatok alatt romba döntheti, ha figyelmen kívül hagyják a vevők visszajelzését, vagy ha botrányos a válságkommunikációjuk.
Legyen-e Facebook-oldalunk vagy sem? Nem egy cégvezető dilemmázik ezen, hiszen a közösségi oldalak ma már megkerülhetetlen marketingcsatornának számítanak. Előnyük, hogy jóval szorosabb lehet a vevőkkel való kapcsolat, villámgyorsan reagálhatnak az aktuális szakmai hírekre, de arra is fel kell készülni, hogyha a kommentelők reklamációkkal árasztják el az üzenőfalat. 'A reklamáció előbbre visz. Épp ezért érdemes mindenben igazat adni a vásárlónak, és elfogadni, hogy az a valóság, ahogyan ő megélte az eseményeket. Lehet, hogy a vevő is hibázott, de ezt is akkor tudjuk beláttatni vele, ha előzékenyen keressük a kompromisszumos megoldást. Mindig létezik 'win-win' pozíció, amikor a vevő is mosolyogva távozik, és a vállalkozás is jól jön ki a problémás helyzetből' -- vallja Farkas Erika marketingszakértő. A panaszos ügyfélből lehet a tuti vásárló. A legrosszabb üzenet a vásárlók felé, ha hetekig vagy éppen soha nem kapnak választ a reklamációjukra, illetve, ha vitatják a panasz jogosságát. A szakértő tanácsa, hogy még aznap köszönje meg az észrevételt (a Facebookon kis túlzással minden perc számít!), és amint megoldható, orvosolják a problémát. Sokan elfelejtik, hogy a reklamáló ügyfélből lehet a leghűségesebb vevő. Ha ugyanis gyorsan, számára elfogadhatóan oldják meg a problémát, akkor nemcsak a bosszúságait, hanem a pozitív tapasztalatokat is megosztja az ismerőseivel, így akár a cég 'nagykövetévé' válhat. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |