SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Hangsúlyosabb lesz az online tartalom
Címkék: analógia | információ prezentálása | marketing | információ szolgáltatása weben | kiadó(vállalat), kiadás | sajtótermék (nyomtatott, elektronikus) |
A HVG idén ünnepli fennállásának 45. évfordulóját. Az újság arculatváltását a születésnapra időzítették, így június 6-tól új layoutban és frissített logóval jelenik meg a hetilap. Az új arculat célja, hogy modern, az új témaköröket formailag is támogató megjelenést kapjon a hetilap. A HVG ugyanis a közéleti fókusza mellett a jövőben többet foglalkozik a mesterséges intelligencia témakörével, a befektetési lehetőségek bemutatásával és az életmódtémákkal is.
Utoljára nyolc évvel ezelőtt módosult a HVG megjelenése. "Közel egy évtized után időszerű volt finoman újrahangolni a hetilap dizájnját, hogy az még áttekinthetőbb legyen, a tartalom befogadása könnyebbé váljon a vizuális elemek közötti precízebb súlyozással, az arányok javításával" - fogalmaz Hraschek Dávid, a lap vizuális megújulásáért felelős grafikus-szerkesztője. A modern megjelenés mellett a cikkek újból talpas betűtípust kaptak, és új fontkészletet használ a címekben is a hetilap. Az előző címbetűhöz képest modernebb irányt képviselnek az új címek, miközben stílusában visszakacsint a dizájn a HVG 2016 előtti korszakára. Mostantól hangsúlyosabban jelenik meg a lapban az online prémium tartalmakat kínáló HVG360 zöld színe is, és ami az egyik legfontosabb változás: a képek nagyobb hangsúlyt kapnak a printben. "A kiváló újságírók, szerkesztők munkája mellett a HVG-nek erőssége a képi világ, remek fotós gárda működik itt, a képszerkesztés is magas színvonalú, ezért nagyobb szerepet kapnak a képek a nyomtatott lapban is" - mondta Hraschek Dávid. Az arculatváltás részeként a HVG logója is megújult. Pop András, a HVG vizuális világán dolgozó Stereogram vezető tervezője elmondta, hogy az új logó elkészítésekor a vizuális tisztaságra és komolyságra helyezték a hangsúlyt, hogy a következő 10-15 évben is időtálló maradjon. Éppen ezért a logó csak apró pontokon változott, de annál fontosabb, hogy ezentúl ez lesz a HVG tartalmainak egységes jelölése, így az online platformokon is meg fog jelenni. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |