SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Hány párhuzamos csatornán kommunikál a könyvtáros?
Címkék: blog, mikroblog, fórum | analógia | tájékoztatás (virtuális) | közösségi média | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
Az internetes és a telefonos ügyfélszolgálatok munkatársai kénytelenek lépést tartani a korral, s emiatt a korábbinál több kommunikációs csatornán kutatva és gyorsabban kell választ találniuk a hozzájuk forduló emberek kérdéseire. A közösségi médiák egyre inkább előtérbe kerülnek és ez hatással van a felhasználók online ügyintézéseire is. Elsősorban ezért van az, hogy az online ügyfélszolgálatoknak ma már a 90 százaléka legalább három különböző kommunikációs csatornát használ. Napjainkra teljesen elfogadott, hogy egy telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó rendszeresen figyeli az adott cég Twitter- vagy Facebook-oldalát, honlapját és internetes fórumát. Egy munkatárs általában legalább két kommunikációs szolgáltatással foglalkozik egyszerre, ez lehet e-mail és fax, vagy telefon és chat.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |